نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم لاپید: تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است حمله پهپادی به یک کشتی در اقیانوس هند (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کشور: اتباع بیش از این نباید وارد کشور شوند بن‌گویر: نتانیاهو به من قول حمله به رفح داد رافائل گروسی راهی ایران می‌شود (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد موج جدید حمله موشکی از لبنان به اراضی اشغالی وزارت خارجه روسیه: از سال ۲۰۲۲ آماده مذاکرات صلح بوده‌ایم خراسان‌ رضوی از نظر تعداد مراکز شبه‌خانواده، رتبه اول کشور را دارد توییت نماینده سابق مجلس بریتانیا در حمایت از مردم غزه + عکس نخست وزیر رژیم صهیونیستی: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است قصد اسرائیل برای ممانعت از خروج مردان از رفح آیت‌الله علم‌الهدی: بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود | مدرسه، نقطه آغاز تربیت است صدور چک و ارائه خدمات ثبت احوال مشروط به ثبت اطلاعات شد اعمال قانون ۲۰۹۷ خودروی حادثه ساز و توقیف ۹۷ خودروی متخلف در مشهد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اینفوگرافی | همه چیز درباره تجمعات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری: چند نفر درباره پرونده باغ ازگل احضار شده اند عفو بین‌الملل از بایدن خواست که انتقال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند کنسروهایی که منفجر می‌شوند | شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه شکست‌های پیاپی آمریکا از ملت ایران
سرخط خبرها

گزارش توئیتری ظریف از دیدار با رئیس جمهور ازبکستان

  • کد خبر: ۶۳۱۱۲
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱
گزارش توئیتری ظریف از دیدار با رئیس جمهور ازبکستان
وزیر خارجه کشورمان در توییتی گفت‌وگوها با رئیس‌جمهور و وزیر خارجه ازبکستان را "پرثمر" خواند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدجواد ظریف،وزیر خارجه کشورمان روز دوشنبه در توییتی نوشت: از دیدار با رئیس‌جمهور میر ضیایف و وزیر خارجه کامیلوف در ازبکستان خرسند شدم. گفت‌وگوهای پرثمری برای بهبود روابط هزار ساله‌مان داشتیم تا همکاری‌های دوجانبه و منطقی را به پیش ببریم. ایستگاه‌های بعدی قرقیزستان، قزاقستان و ترکمنستان می‌باشند.

 

وزیر امورخارجه کشورمان بعد از ظهر امروز با شوکت میرضیایف، رئیس‌جمهور ازبکستان دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه دو کشور گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

 

محمدجواد ظریف در این دیدار با تشریح آخرین تحولات روابط دو کشور در حوزه‌های مختلف سیاسی،اقتصادی و فرهنگی،علاقمندی کشورمان به توسعه همکاری‌ها با جمهوری ازبکستان و در چارچوب ظرفیت‌های گسترده موجود در حوزه همکاری‌های دو کشور را مورد تاکید قرار داد.

 

شوکت میرضیایف، رئیس جمهور ازبکستان نیز در این دیدار با تأکید بر اهمیت روابط دو کشور و ضرورت گسترش همکاری‌های فی‌مابین،برگزاری چهاردهمین دور کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دوکشور در فاصله زمانی کوتاه‌تر را مورد تأکید قرار داد.

 

در این دیدار،علاوه بر موضوعات دوجانبه، تحولات روند صلح در افغانستان و همچنین همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های بین‌المللی نیز مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->